Saturday, December 11, 2010

kini bahagia itu milikku

*cerita *1:

alhamdulillah..
aku berjaya mengharungi rintangan dan dugaan yang bertubi-tubi malanda diri ini..
pada mulanya diri ini fikir yang aku sudah tidak kuat lagi..
tetapi aku bangkit..
dengan bantuan seorang lelaki yang HEBAT di hadapan aku..
membantu diri ini menjadi lebih kuat mengharungi rintangan..
lebih yakin pada diri ini..
lebih HEBAT dari yang sebelumnya..
lebih matang menilai kehidupan..
sayang.. terima kasih buat segalanya.. =)

uiks.. terjiwang pulak aku ni kan.. okay.. lets go to the next story-morry:




*cerita 2*:

alhamdulillah sekali lagi..
semalam ada game catur bistari sekat menara MITC..
ini lah menara MITC

first time tu masuk menara tu..
agak besar..
ade ekspo ape ntah
tak berapa nk sure la..
huhu..
k2..
ade banyak kenangan indah n satu incident yg xley aku lupa..
alhamdulillah aku menang game tu!!!!!
highest achievement in my life tu!
233juta!
wah..
hepi gile..
rasenya sebab ade LELAKI HEBAT yang support aku..
terima kasih sayang!
erm....
first prize dapat hadiah DVD player yg ade screen skali..
ala-ala tv la gitu..
huhu
sian lelaki-lelaki HEBAT yang kene angkat hadiah2 aku..
anyway..
terima kasih lagi sekali..
=)
aku sendiri xsangka akn menang sebab yang main sume yang HEBAT2 tw..
erm..
anyway..
Terima Kasih Ya Allah..
Bantu aku mencapai target hidup aku ya Allah..

aku nak kereta ni~









aku nk berjaya dalam pilihan ScoreA aku
Cerita 3..


abis penyampaian hadiah kitorang pegi jln2 dekat mydin MITC
ni lah mydin MITC.. best sgt..
best sangat2..
tapi..
dalam keadaan yang panas terik bercampur dengan penat..
condition badan aku da x berapa nk betul sbnrnya..
tp kene kuat jgk la..
ye la,,
mana tak nya..
kt Menara MITC tu.. ramai la pulak yang smoke..
tp x salah kn dorg pon..
aku ni yg gatal nk g jln2..
dahtu mkn eskim plak..
mentang2 la eskim tu sehingget aje..
ha..
kan da kene..
huhu..(*.*)
tp tetap seronok!
seronok..!
*2nd best part*
kitorg mkn kt RFC bkn KFC tw..
RFC stands for Radix Fried Chicken..
best sgt.. kenangan indah ok..
nyum2.. sedap..!
seronok!
erm..
ha! b4 tu kitorg g solat..
boleh2 pulak kaki kene cramp yg gile2..
xpasal2 kene pegi urut reflexology..
mcm2 akk tu interpret tw..
takut sgt dengar.. =(
erm..
lpas tu..

*the best part*
bagi gurls..
ofkoz la..
shopping is heaven kn? huhu..
seronok sangat2.. =)
x tipu..
even rasenye kali ni pnye shopping x byk..
tp worth it!
suke!!!

ha!!!!!
lupe lak nak cite..
kitorang semalam main dkt tempat token..
haha..
mcm budak2 kan?
almaklumlah..
kami kanak2 ribena okay?
jgn jelez..
haha
nk taw pe kitorng wat?
jeng3..
kitorang karaoke!!
 kitorang mule2 karaoke satu lagu je..
aku ngan zahra..
zahra kate tu first time dye karaoke..
haha..
tak menahan..
dengan aku pulak tu..
haha..
kitorang nyanyi lagu emang dasar..
haha..
pastu..
kuar g main basket ball yang jaring dia gerak2..
haha..
sungguh comel masa tu k..
pastu kitorang kuar sebab driver da call..
cari LELAKI2 HEBAT tu..
kak huda kate dorg kt dlm lagi..
kitorg cr2..
upenya dorg pon ngah syok karaoke gak..
aiseh..
haha..
2x5 je rupanya..
haha..
takut gile aku law driver tu marah..
aku call2 xnk angkat..
dahla ade simpan beg kt bwh..
berlari-lari aku ngan zahra nak cepat punye pasal..
huhu..
tp seronok..

tp kn.. lpas tu..
sian gile kt zahra..


huhu..

n for the final..
kitorg g mkn2 b4 alek kmj..
byk gak benda yg dikongsi bersama..
byk ilmu..
pengalaman..
yang kami dapat..
tp before tu..
ade 1 incident yg aku xley lupa..
cukup la aku katakan ianya sekadar incident yang memberi makna dlm hidup aku..
maaf ye zahra..
k?

thanx for reading guys!

1 comment: