Monday, November 29, 2010

kenangan bersama sahabat


gambar ni dah begitu lama aku simpan.. ni alim.. alim aisyah bt alimun.. sedap kan nama dia.. ini lah kawan aku.. dia lah ahli squadron aku.. merangkap banker aku.. time ni ktorang g wetex.. seronok gile!


 ni pulak.. sume team catur bistari peringkat ipt yang kitorang lawan waktu bufday aku.. oh yeah.. dorg kasi aku purse.. lebih kurang cam purse aku yang dulu la.. thanx sahabat2 yang baik! erm.. ha! aku pegang hadiah tu kn? tu hadiah yang bukhari bagi...  rindu saat2 ni.. siyez..




ni pulak ahli2 wanita muslimah yang comel2.. nor farhana bt ponimin yang pegang botol air tue.. pastu alim.. yang diri sebelah aku tu adalah... fatimatulzahrah.. orng yang paling rapat dgn aku kt kmj ni.. name team kitorg ialah jmc's kotler.. hehe.. guys.. thanks sbb byk bg aku memori indah time dkt sana.. fatimatulzahrah.. kau mmg sorng sahabat yang baik.. aku sayang ko sangat2..



kitorang sempat amek gambar tw before pegi lawan.. yg kt belakang tu.. blok tempat ktorang tido.. asrama international.. ada sejarah tentang kami di sana... seronok.. pahit manis.. suka duka.. semua ada.. sahabat.. kite kene kuat dalam menempuhi dugaan yang datang.. aku ikhlas berkawan dengan korang.. aku harap korang pon macam tu jugak ye.. dalam persahabatan.. ikjlas itu penting.. jujur itu juga penting.. kte memberi kepercayaan kepada orang yang bergelar sahabat untuk menjaga kebajikan kite.. menjaga rahsia selok belok hidup kita.. aku percayakan korang! thanx korang..





ini name dye azrul fazle.. die la yg mjadi pesaing sengit aku.. huhuuhuuuuhhuuu.. die pon akn jd teammate aku utk final t.. azrul.. thanx! ko da banyak tolong aku.. weyh.. mak aku kate ko muke mmg cam cina.. mak aku kate ko amek gambar ngan cina mane ni? patot la si'K" (bkn nama sebenar) cair dkt ko.. haha..





ni name dye mohd bukhari.. erm.. die baik.. kwn dgn die mmg seronok.. tapi.. ada konflik yang telah berlaku membuat kami jarak.. takpela.. mgkin aku x penting lagi kot.. bukh.. kalau dulu kau susah ke.. kau senang ke.. kau cite kt aku kan.. skrg? dah lain.. ko da jauh.. xpela.. aku faham.. aku akn sentiasa doakan ko bahagia.. harap kau dapat belaja dgn success even tanpa aku.. aku nk tolong ko time kelas.. tp ko da xsudi duduk sebelah aku lg kn? bukh.. jz nk ko tw.. aku still mcm dulu.. miss our friendship dude.. em.. aku bknlah manusia yang x pernah wat salah.. aku mnx maaf andai aku ada wat salah k.. mgkin aku x sengaja menyakiti hati kau.. tapi aku uga ada hati dan perasaan.. aku da penat mengalah.. terpulang lah pada kau ye.. aku akan sentiasa senyum kalu nampak kau.. sebab.. ko da pilih jalan ko sendiri kan..


dan ini adalah sahabat yang paling aku sayang kt kmj ni.. dia seorang yang memahami aku.. sentiasa bersama aku.. tak kira aku susah atau senang.. kakak.. aku sayang kau sangat2.. kau selalu bagi aku semangat time aku down.. terima kasih kakak.. kakak.. terima kasih sebab sudi terima aku.. kakak.. terima kasih sebab sudi jadi kawan aku.. mungkin aku bukanlah kawan yang terbaik yang kau ada.. tp aku jz nk ko tw.. ko mmg sahabat sejati.. aku sayang kau.. kakak.. andai aku pernah mengguris hati kau secara sengaja atau x.. aku mnitak maaf sangat2 ye kakak.. aku x bermaksud pon.. thanx kakak! <3



ni joel.. dye lah pasangan duet aku utk sajak peringkat kebangsaan.. seronok sangat time tu.. yg tgh2 tu haji yazid.. alhamdulillah.. kami juara pertandingan ni.. banyak pengalaman di timba.. banyak cerita di dapati.. dapat bear besar lagi tw sebagai hadiah menang ni! yang bestnya sebab yang bagi hadiah tu raja muda perlis.. ha lupa pulak.. ni buat kt kolej matrikulasi perlis..








yang ni name die nor amira.. aku panggil dye mon.. ni la best fwen forever aku.. walau kami jauh.. aku tetap ingat kat die.. perangai die ada siket2 dkt zahra.. mon.. aku betol2 rindu kau.. mon.. aku nk sgt kau ade kt dpn aku.. rindu sangat kat ko.. ingat lagi x perangai kite dulu? kisah sembunyi2 bwh blok.. dlm locker.. bwh meja study.. bwh katil.. semata2 xnk turun prep? xnk turun riadah? lari dr bwp ngan ldp? tp skrng.. aku da x mcm dulu.. skrg aku da pegang tanggungjawab tu.. aku da jadi jpp.. aku dah x nakal lagi.. mon2.. ingat lagi x kes punch card? ingat lg x kes  bln puasa? ingat lagi x kes ni..






ingat x? time spm kite panjat bumbung ni? mon.. aku betol2 rindu ko.. bile kite nk jumpe lg ye? mon.. F4E! ingat tu k!!!

No comments:

Post a Comment